τα παιδιά δημιουργούν ένα δικό τους παραμύθι με αφορμή τον πίνακα ¨"η κραυγή" του Edvard Munch.
συνεργάζονται τα παιδιά των Νηπιαγωγείων
6ο Νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς Κύπρου
6ο Νηπιαγωγείο Ζακύνθου
6ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης
3ο Νηπιαγωγείο Ιτέας
1ο Νηπιαγωγείο Δροσιάς Χαλκίδας

αρχή του παραμυθιού από το 1ο Νηπιαγωγείο Δροσιάς Χαλκίδας

Ο ουρανός είχε βαφτεί με κόκκινο , κίτρινο,
πορτοκαλί χρώμα.
Ένα πλοίο ταξιδεύει στην ήρεμη θάλασσα....

Οι επιβάτες κάνουν αμέριμνοι περίπατο στο κατάστρωμα.
Ο καπετάνιος βγήκε στη πλώρη να ξεκουραστεί λίγο.

Ξαφνικά μια σιωπηλή κραυγή τρόμου απλώθηκε στο πρόσωπό του .
Τι ήταν αυτό το τρομακτικό που έβλεπε ο Καπετάνιος ?
Συνέχεια από το
6ο Νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς Κύπρου

Ένας καρχαρίας κολυμπάει κοντά στο ξύλινο πλοίο και ψάχνει φαγητό.
Ο καπετάνιος φοβάται ότι ο καρχαρίας θα δαγκώσει το πλοίο και θα το βουλιάξει.

Αμέσως φωνάζει έναν ναύτη να του φέρει κάτι από την κουζίνα να ταΐσει τον καρχαρία.
Ο καρχαρίας συνεχίζει να κολυμπάει δίπλα στο πλοίο όταν ο ναύτης φέρνει ένα γλυκό.
Ο καπετάνιος πετάει το γλυκό στη θάλασσα και ο καρχαρίας αμέσως κολυμπάει για να το φτάσει και να το φάει.

Όμως, το γλυκό πέφτει γρήγορα στο νερό και αρχίζει να βουλιάζει....
θα καταφέρει ο καρχαρίας να φάει το γλυκό;;;
η συνέχεια από
το
3ο Νηπιαγωγείο Ιτέας

κι όσο πιο πολύ βούλιαζε...τόσο πιο πολύ διαλυόταν....

Ο καρχαρίας παρόλο που ήταν καλός κολυμβητής δεν προλαβαίνει να το φάει προτού λιώσει.
Ξαναβγαίνει λοιπόν στην επιφάνεια και σκέφτεται πόσο χαζοί είναι οι άνθρωποι που πετούν ένα γλυκό στη θάλασσα;

Η πείνα του είναι ακόμη μεγάλη κι έτσι αποφασίζει να ψάξει αλλού για τροφή.
Άραγε τι θα βρει παραπέρα;
η συνέχεια από
το
6ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης

O καρχαρίας ψάχνει για τροφή και....

....λίγο παρακάτω βρίσκει ένα ψάρι.
Το τρώει αμέσως όμως η πείνα του είναι μεγάλη!
Δεν έχει χορτάσει και τότε ξαφνικά εμφανίζεται άλλος ένας καρχαρίας!
Αποφασίζουν να γυρίσουν στο καράβι για να βρούνε τροφή.


Ο καπετάνιος που νόμιζε ότι είχαν γλυτώσει από τον καρχαρία βλέπει έντρομος να πλησιάζουν το καράβι δύο καρχαρίες.
"Τι θα κάνουμε τώρα;"λέει στους ναύτες του.
"Να τους σκοτώσουμε με την άγκυρα", λέει ένας ναύτης......
Ο καπετάνιος που νόμιζε ότι είχαν γλυτώσει από τον καρχαρία βλέπει έντρομος να πλησιάζουν το καράβι δύο καρχαρίες.
"Τι θα κάνουμε τώρα;"λέει στους ναύτες του.
"Να τους σκοτώσουμε με την άγκυρα " λέει ο ένας ναύτης.
η συνέχεια και το τέλος της ιστορίας από το 6ο Νηπιαγωγείο Ζακύνθου

"Δεν θα τους σκοτώσουμε" είπε ο καπετάνιος!

Πηγαίνετε στην κουζίνα και ψήστε ψάρια πολλά και φέρτε τα εδώ!
Έψηναν τα ψάρια τα έδεσαν σε καλάμια ψαρέματος και άρχισαν να ταΐζουν τους δυο καρχαρίες που στο μεταξύ είχαν γίνει πολλοί καλοί φίλοι και αγαπούσαν πολύ ο ένας τον άλλον!!!

Ο ένας ναύτης είπε να τους προσφέρουν ακόμα μια τούρτα!
Έδεσαν ένα ξύλινο τραπέζι σε σκοινιά έβαλαν επάνω την τούρτα και άρχισαν σιγά σιγά να την κατεβάζουν για να την φάνε οι καρχαρίες!
Οι καρχαρίες χόρτασαν και πολύ χαρούμενοι κουνούσαν τις ουρές τους παίζοντας διάφορα παιχνίδια!
Στο τέλος "αποχαιρέτησαν" τους ναύτες και τον καπετάνιο και "χάθηκαν" στην απέραντη θάλασσα...
ΤΕΛΟΣ
Κι ενώ το πλοίο ταξίδευε στην ήρεμη θάλασσα ξαφνικά....
μια ιστορία από τα παιδιά του etwinning προγράμματος
ταξίδι στα μονοπάτια της ζωγραφικής
