
Τα παιδιά του Α τμήματος του Νηπ/γείου μας έγραψαν τον τίτλο και εικονογράφησαν το εξώφυλλο του παραμυθιού τους.

Κ
Ω
Ν
Σ
Τ
Α
Ν
Τ
Ι
Ν
Α

Ε
Λ
Ε
Α
Ν
Α
Ε
Λ
Ε
Α
Ν
Α

Γ
Ι
Ω
Ρ
Γ
Ο
Σ
Ρ


Κ
Α
Τ
Ι
Α

Ν
Ι
Κ
Ο
Λ
Α
Σ

Χ
Ρ
Ι
Σ
Τ
Ι
Ν
Α

Γ
Ι
Ω
Ρ
Γ
Ο
Σ
Β.

Η
Λ
Ι
Α
Ν
Α

Γ
Ι
Ω
Ρ
Γ
Ο
Σ
Σ

Κ
Α
Τ
Ε
Ρ
Ι
Ν
Α

Ρ
Α
Φ
Α
Ε
Λ
Α

Γ
Ι
Α
Ν
Ν
Η
Σ

Κ
Α
Λ
Λ
Ι
Ο
Π
Η

Κ
Ω
Ν
Σ
Τ
Α
Ν
Τ
Ι
Ν
Ο
Σ

Γ
Ι
Ω
Ρ
Γ
Ο
Σ
Κ.

Α
Ν
Α
Ϊ
Σ


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!
3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
