Mε αγάπη από τα παιδάκια
του 4ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Χιονάτη που ζούσε με τους επτά νάνους .
Μια μέρα που μιλούσε με τη φίλη της, την Αναστασία, τη ρώτησε που μένει.
Η Χιονάτη της απάντησε .
Όμως αυτή δεν ήταν η καλή της φίλη , ήταν η κακιά μάγισσα .
Και σκέφτηκε :''χα χα !!
Ξέρω τώρα που μένεις ,
σε βρήκα ''
Κι έτσι η κακιά μάγισσα
πήγε στο σπίτι
της Χιονάτης
και έδωσε το μήλο
με το δηλητήριο
Χιονάτη ,
σκέψου την επόμενη φορά ,
στοιχεία σου, μη δώσεις
που είναι προσωπικά !

