












Παγκόσμια ημέρα της γης και οι μαθητές του
1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής δημιουργούν τη δική τους ιστορία και περνάνε τα δικά τους μηνύματα για την προστασία του πλανήτη

Φροντίζω τα λουλούδια











Προσέχω τον πλανήτη μας
και
ανακυκλώνω






Αγαπώ το περιβάλλον




Λέω ΝΑΙ στο πράσινο
και
ΟΧΙ στη



ΟΧΙ σκουπίδια, ΟΧΙ πλαστικά σε θάλασσες και ακτές

Προσέχω τα δάση
Αν δω φωτιά
καλώ στο 199





Με κάθε ευκαιρία επιλέγω να περπατάω

Εξοικονομώ ενέργεια


