Αυτό το παραμύθι γράφτηκε για τον διαγωνισμό της μαθητικής εφημερίδας "Τα Μαγικά Μολύβια του 19ου Δ.Σ. Σερρών" και βγήκε πρώτο.
Το παραμύθι αφιερώνουμε σε όλους τους συμμαθητές μας που τους αρέσουν οι φανταστικές περιπέτειες!







Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Μάγδα. Η Μάγδα ήταν χαρούμενη, γλυκιά και πολύ καλή μαθήτρια, για αυτόν το λόγο οι γονείς της, της ετοίμασαν μια έκπληξη…ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!!



Θα πάμε διακοπές!
Αλήθεια? Τι χαρά!
Μια μέρα όταν η Μάγδα γύρισε από το σχολείο είδε τους γονείς της χαρούμενους και τους ρώτησε γιατί.
ΜΑΓΔΑ: Μαμά, μπαμπά γιατί είστε τόσο χαρούμενοι;
ΓΟΝΕΙΣ: Είμαστε τόσο χαρούμενοι γιατί θα πάμε διακοπές!



Πού, πού;;;
Στο νησί της προστασίας από τον ήλιο!
ΜΑΓΔΑ: Πού, πού;
ΓΟΝΕΙΣ: Θα πάμε διακοπές στο νησί της προστασίας από τον ήλιο!















Έτσι λοιπόν θα πηγαίνανε στο νησί. Ετοίμασαν τις βαλίτσες τους και πήραν μαζί τους φυσικά καπέλα, γυαλιά ηλίου, αντηλιακό και πολλά υγρά για να μην αφυδατωθούνε.

Ζαλίζομαι....
Την άλλη μέρα ξεκίνησαν με το αεροπλάνο το οποίο πήγαινε ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ-ΠΑΝΩ. Μετά από δύο ώρες έφτασαν επιτέλους στο νησί και έτσι ξεκινάει η μεγάλη περιπέτεια…














Όταν πήγαν στην παραλία είδαν έναν κροκόδειλο πάνω στα νερά να κάνει τούμπες και φορούσε καπέλο, αντηλιακό και γυαλιά ηλίου.






Γιατί τα φοράς όλα αυτά;
Για να προστατευτώ
από τον ήλιο
ΜΑΓΔΑ: Γιατί τα φοράς όλα αυτά;
ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ: Για να προστατευτώ από τις δυνατές ακτίνες του ήλιου!















Γιατί καμηλοπάρδαλή μου
πίνεις πολλά υγρά;
Για να μην αφυδατωθώ.

Στη συνέχεια, η οικογένεια συνάντησε ένα καμηλοπαρδαλάκι το οποίο έπινε πολλά υγρά. Και το ρώτησε η Μάγδα:
ΜΑΓΔΑ: Γιατί καλό μου καμηλοπαρδαλάκι πίνεις πολλά υγρά;
ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΑΚΙ: Πίνω τόσα πολλά υγρά για να μην αφυδατωθώ.



Γιατί καλό μου τιγράκι
ξαπλώνεις στην σκιά;
Για να μην πάθω ηλίαση.



Έπειτα η οικογένεια της Μάγδας συνάντησε ένα μικρό τιγράκι που ξάπλωνε όλη την ώρα στη σκιά. Και το ρώτησε η Μάγδα:
ΜΑΓΔΑ: Γιατί καλό μου τιγράκι ξαπλώνεις όλη την ώρα στη σκιά;
ΤΙΓΡΑΚΙ: Για να μην πάθω ηλίαση.












Γιατί καλέ μου ελέφαντα
κάνεις βουτιές στη θάλασσα;
Για να δροσιστώ!
Μετά η οικογένεια συνάντησε έναν μεγάλο ελέφαντα που έκανε βουτιές στα δροσερά νερά. Και τον ρώτησε η Μάγδα:
ΜΑΓΔΑ: Γιατί καλέ μου ελέφαντα κάνεις βουτιές στα δροσερά νερά;
ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ: Κάνω βουτιές στα δροσερά νερά για να δροσιστώ!



Προστατεύομαι από τον ήλιο,
με καπέλο και αντηλιακό
και φορώντας τα γυαλιά μου,
βλέπω το καθαρό νερό!!





Στη συνέχεια όλα μαζί τα ζώα τραγούδησαν:
Προστατεύομαι από τον ήλιο,
με καπέλο και αντηλιακό
και φορώντας τα γυαλιά μου,
βλέπω το καθαρό νερό!!

Ουφ! Πότε θα τελειώσει αυτή η ζάλη!
Αφού αποχαιρέτησαν όλα τα ζώα, οι διακοπές τους είχαν τελειώσει!
Έπειτα από δύο ώρες με το αεροπλάνο που πήγαινε ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ-ΠΑΝΩ, έφτασαν στο σπίτι τους!












ΑΡΙΣΤΑ! Τρομερή περιπέτεια!















































Την επόμενη μέρα, η Μάγδα, ετοίμασε την τσάντα της και πήγε στο σχολείο, όπου η κύρια τους έβαλε να γράψουν μια έκθεση για το πως πέρασαν το καλοκαίρι τους.
Η Μάγδα έγραψε αυτή την μεγάλη της περιπέτεια και η κυρία της εντυπωσιάστηκε πολύ! Της έβαλε και καλό βαθμό Α'''!

ΤΕΛΟΣ!! Θα τα ξαναπούμε σε μια επόμενη περιπέτεια!
Η ζωή της Μάγδας συνεχίστηκε το ίδιο χαρούμενη και περιπετειώδης!
<<ΤΕΛΟΣ>>
Δραστηριότητα: Μπορείς να βρεις σε όλη την ιστορία το αντικείμενο που επαναλαμβάνεται
πάνω στα ζώα;
Απάντηση:
