
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που αφιέρωσαν χρόνο και έφτιαξαν παρέα με τα παιδιά τους τα οικολογικά στολίδια του δέντρου μας.
Επειδή ο αριθμός των στολιδιών ήταν μεγάλος ίσως λείπει κάποιο από το βιβλίο μας όμως κανένα δε λείπει απ΄την καρδιά μας γιατί η η ανταπόκριση σας, μας έδωσε μεγάλη χαρά.

Τάρανδοι με κάθε λογής υλικά..














Δέντρα και μεγάλα και μικρά...
























Κουκουνάρια χιονισμένα και με γκλίτερ στολισμένα!
Χιονανθρωπάκια παγωμένα και λευκά!















Στολίδια,μπάλες για το δέντρο άπειρα πολλά!


























































Και Αϊ Βασίληδες πολλοί, μεγάλοι και μικροί!










Και τα χεράκια τα μικρά στολίσαν όλα με χαρά...

Και έφτιαξαν το πιο καλό ...

το δέντρο μας...το Οικολογικό!

