"Πασχαλινά Έθιμα"
από τους μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Φερών
Η νηπιαγωγός
Μαυρομμάτη Μαρίνα σχολ. έτος 2022-23

Το Πάσχα..........
Βάφουμε κόκκινα αυγά
Τσουγκρίζουμε κόκκινα αυγά το βράδυ της Ανάστασης.
Πάμε στην εκκλησία..
Σουβλίζουμε το αρνί..
Οι νονοί μας φέρνουν λαμπάδα και σοκολατένιο αυγό.
Στολίζουμε τον επιτάφιο
Φτιάχνουμε λαζαράκια.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
