

Τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Ασβεστοχωρίου έχουν κάτι να σας πουν

Δε ρυπαίνουμε τα δάση με τα αυτοκίνητά μας
Παίζουμε ήσυχα για να μην ενοχλούμε τα ζωάκια
Μαζεύουμε πάντα τα σκουπίδια μας απο το δάσος.
κάνουμε ησυχία για να μην τρομάξουν τα ζωάκια
Δεν πετάμε ποτέ γυαλιά στο δάσος
Δεν πετάμε ποτέ αποτσίγαρα
Κάνουμε αναδάσωση και δεντροφύτευση
Δε χτίζουμε σπίτια και ξενοδοχεία στο δάσος.
Δεν αφήνουμε γυαλιά στο δάσος. ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ
Κάνουμε αναδάσωση και δενδροφύτευση
Δεν κόβουμε τα δέντρα
Σεβόμαστε τα ζώα που ζουν στο δάσος και δεν τα σκοτώνουμε
Μαζεύουμε τα σκουπίδια και κρατάμε το δάσος καθαρό.
Καθαρίζω το δάσος από τα σκουπίδια με μια ειδική τσιμπίδα.
Δεν ανάβουμε φωτιά στο δάσος. Αν δούμε καπνούς ή φωτιά καλούμε την ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ
Μαθαίνουμε το τηλέφωνο της πυροσβεστικής για να καλέσουμε σε ωρα ανάγκης 199
Πετάμε τα σκουπίδια μας πάντα στους κάδους. Αν δεν υπάρχουν κάδοι, τα παίρνουμε μαζί μας.
Το δάσος μας δίνει ΖΩΗ
Το δάσος είναι ΖΩΗ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ
2ο Νηπιαγωγείο Ασβεστοχωρίου
Σχ. Έτος 2022 - 2023
