Το βιβλιο αυτο δημιουργήθηκε από τα παιδια του νηπιαγωγείου μας και βασίστηκε στο πρόγραμμα Το παπάκι...πάει (χαμόγελο του παιδιού,εργαστήρια δεξιοτήτων).

Μία φορά κι έναν καιρό ήταν ένα παπάκι που βγήκε βόλτα με την μαμά του.

ομως άφησε το χέρι της μαμάς του και χάθηκε.
Οταν κατάλαβε ότι χάθηκε φοβήθηκε πολύ.
Αρχισε να κλαίει.
Μία κυρία το πλησίασε και τουείπε
Ξέρω που είναι η μαμά σου ,έλα μαζί μου.

Το παπάκι φοβήθηκε αλλά άρχισε να φωνάζει
Τρεις καλές κυρίες το πλησίασαν και πήραν τηλέφωνο την αστυνομία.Σχημάτισαν τον αριθμό 100.

Οταν ήρθε ο αστυνομικός πήρε το παπάκι από το χέρι,το ρώτησε που μένει.
Εκείνο δεν ήξερε ήξερε όμως το όνομα της μαμάς του .

Τρεις κύριοι που έτυχαν να περνουν εκείνοι την ώρα βοήθησαν τον αστυνομικό να βρούνε την μαμά του.

Ο αστυνομικός παρέδωσε το παπάκι στην μανούλα του.
Το παπάκι υποσχέθηκε ότι δεν θα αφήσει ξανά το χερι της μαμάς του.

εκδόσεις
2ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Σταυρού
