Αυτό το βιβλίο δημιουργήθηκε από τα παιδιά του 77ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης με σκοπό όλα τα παιδιά του κόσμου να μπορούν να έχουν πρόσβαση στη συνταγή για το πιο γλυκό ψωμί.


Σε μία λεκάνη ρίχνω 640 ml χλιαρό νερό.

Προσθέτω τη μαγιά και το αφήνω για 10 λεπτά.

Προσθέτω 1 κιλό αλεύρι.
Προσθέτω 2 κουταλιές αλάτι.


Ζυμώνουμε.

Πλάθουμε.

Φουρνίζουμε.

Έτοιμα τα ψωμάκια μας!!!
