Αφιερωμένο σε όλους όσους πιστεύουν στη δύναμη της συλλογικότητας και της συνεργασίας.

Μια φορά κι έναν καιρό,ήταν μια χαρούμενη παρέα από παιδιά που πήγαν εκδρομή στο δάσος. Περπατούσαν, γελούσαν και μάζευαν λουλούδια. Ξαφνικά, βρέθηκαν μπροστά σε ένα μεγάλο ποτάμι! Τα παιδιά σταμάτησαν και κοιτούσαν το νερό και δεν ήξεραν πώς να περάσουν απέναντι
Σκέφτηκαν λίγο και είπαν: «Ας μαζέψουμε ξύλα και κλαδιά για να φτιάξουμε μια μικρή γέφυρα!» Έτσι, όλα τα παιδιά άρχισαν να μαζεύουν ξύλα και κλαδιά και να τα τοποθετούν πάνω στο νερό. Σιγά-σιγά έφτιαξαν μια μικρή γέφυρα και πέρασαν το ποτάμι
Καθώς προχωρούσαν είδαν μια αρκούδα που έτρωγε μέλι και φοβήθηκαν ,δεν ήξεραν αν ήταν φιλική με τα παιδιά. Κάθισαν πίσω από ένα βράχο και προσπαθούσαν να βρουν μια λύση. Ο Άγγελος σκέφτηκε να της κάνει δώρο ένα βάζο με μέλι που έτυχε η Εύα να έχει μαζί της. Όλοι συμφώνησαν ότι ήταν ωραία ιδέα
Πήγαν όλοι μαζί και η Εύα της έδωσε το μέλι ,η αρκούδα άρχισε να χοροπηδάει και είπε στα παιδιά :« Σας ευχαριστώ για το μέλι ,σας αγαπώ και θέλω να είστε φίλοι μου και θέλω να σας καλέσω την Κυριακή να έρθετε για να κάνουμε πικ νικ όλοι μαζί» Τα παιδιά συμφώνησαν με μεγάλη χαρά και συνέχισαν τη βόλτα τους
Βγήκαν από την κρυψώνα τους και άρχισαν να τραγουδούν δυνατά το τραγούδι .Ο δράκος μόλις άκουσε το τραγούδι άρχισε να χορεύει χαρούμενος και να τραγουδάει μαζί με τα παιδιά. Μετά κάλεσε τα παιδιά κοντά του τα ευχαρίστησε για το ωραίο τραγούδι που του τραγούδησαν και τα κέρασε καραμέλες και σοκολάτες
Όλα τα παιδιά ήταν χαρούμενα που τα κατάφεραν και συνέχισαν την εκδρομή τους με πολύ κέφι και τραγούδια
Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
Τέλος
Στη δημιουργία του παραμυθιού συμμετείχαν όλα τα παιδιά του 4ο Νηπιαγωγείου Λουτρακίου
Σχολικό έτος : 2024 - 2025
