
400 χρόνια οι Έλληνες σκλαβωμένοι υπέφεραν πάρα πολλά.
Παιδομάζωμα, κρυφό σχολειό, φόροι......
Σε παρακαλούμε, μη μας πάρεις από την οικογένειά μας......
Μη το κάνεις αυτό σε παρακαλώ! Πώς θα ένιωθες εσύ, αν σου έπαιρναν το παιδί σου;
Δεν με νοιάζει. Το παιδί δεν σου το δίνω. Θα γίνει κι αυτό ένας ακόμη Τούρκος, που θα σας πολεμάει.
Μη μου πάρετε τα παιδιά, σας παρακαλώ! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.
Μη μου λες τι να κάνω.Ακούς... Γιατί θα νευριάσω και θα βγάλω το τουφέκι μου κι αλίμονό σου.
Μπαμπά, βοήθησέ μας. Μη μας αφήνεις....
Πήγαινε λίγο πιο αργά. Δε σε προλαβαίνω.
Αργήσαμε! Ο πάτερ μας περιμένει.Πρέπει να κάνουμε γρήγορα να μη μας δούνε οι Τούρκοι. Περπάτα στις μύτες των ποδιών, για να μην κάνεις θόρυβο.
Ωραία τσάντα! Πώς την έφτιαξες;
Η μαμά μου την έφτιαξε με χαρτιά. Δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει ύφασμα, γιατί με αυτό μας φτιάχνει κάλτσες.
Μακάρι να ήμασταν ελεύθεροι, να είχαμε ωραίες τσαντες και να πηγαίναμε χωρίς φόβο στο σχολείο. Αχ, πότε θα γίνει αυτό;
Μη φοβάστε!! Ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί το Φεγγαράκι , που μας έμαθε ο πάτερ.
Φοβάμαι πολύ στο σκοτάδι.
Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ....
400 χρόνια σκλαβωμένοι είναι πάρα πολλά. Δεν αντέχουμε άλλο ούτε εμείς , ούτε οι οικογένειές μας.
Πρέπει να διώξουμε τους Τούρκους από την Ελλάδα.Πρέπει να ελευθερωθούμε.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή
ΘΑΝΑΤΟΣ
Σηκώστε τα σπαθιά σας ψηλά όλοι μαζί και δώστε τον όρκο.
Ορκιζόμαστε να βάλουμε όλες τις δυνάμεις μας για να ελευθερώσουμε την Ελλάδα και να σηκώσουμε την ελληνική σημαία ψηλά.
Την ευχή μου να έχεις παιδί μου! Η Παναγία να σε προστατεύει.
Πάτερ, προσευχήσου για μένα να με φιλάει η Παναγία.
Οι μάχες στη στεριά ήταν σκληρές. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες όμως, ούτε μια στιγμή δεν φοβήθηκαν, ούτε μια στιγμή δεν έκαναν πίσω.Πολλές φορές μάλιστα προτίμησαν να θυσιαστούν,παρά να πέσουν στα χέρια των Τούρκων.
Μπορεί να είστε περισσότεροι, εγώ όμως θα σας νικήσω.
Είσαι ένας και είμαστε πολλοί. Παραδώσου, δε θα τα καταφέρεις.
Δε σε φοβάμαι . Είμαι γενναίος και θα σε νικήσω.
Μη προσπαθείς άδικα τσολιά . Δε θα τα καταφέρεις.
Ποτέ! Εγώ Έλληνας γεννήθηκα, Έλληνας θα πεθάνω.
Γίνε Τούρκος Διάκο και δε θα σε πειράξουμε.
Όχι Τούρκε, δεν πρόκειται να πέσουμε στα χέρια σου.
Όπου και να πάτε θα σας πιάσω. Δεν μπορείτε να ξεφύγετε.
Μη φοβάστε κορίτσια. Πιαστείτε χέρι χέρι για να χορέψουμε όλες μαζί τον τελευταίο μας χορό.
Οι Σουλιώτισσες δεν ζούνε δίχως την ελευθεριά.
Έχετε γεια βρυσούλες, λόγγοι, βουνά, ραχούλες.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΑΑ.....
Όμως και στη θάλασσα οι μάχες ήταν σκληρές...
Το καράβι μας είναι πιο μεγάλο και μεις πιο δυνατοί. Θα σας κερδίσουμε.
Έτσι νομίζετε; Τώρα θα δείτε ποιος είναι ο πιο δυνατός.
Με τις γυναίκες θα μας νικήσετε; Χα,χα!!
Είμαι η Μπουμπουλίνα και τώρα θα δεις τι θα πάθεις...
Δε θα μας νικήσετε.Έχουμε βόμβες και μεγαλύτερο καράβι.
Δε σας φοβόμαστε. Η Παναγία θα μας προστατεύσει.
Θα σας ρίξουμε βομβες και θα σας ανατινάξουμε.
Δε θα προλάβετε! Εμείς θα διαλύσουμε πρώτοι το καράβι σας. Εμπρός παλικάρια !!
Μετά από μεγάλους αγώνες και θυσίες η Ελλάδα ήταν και πάλι ελεύθερη και όλοι ξεχύθηκαν στους δρόμους.....
Γιούπι!! Είμαστε ελεύθεροι!!!
Ας τραγουδήσουμε και ας χορέψουμε όλοι μαζί!!
Όπα
Όπα
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!! ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!
ΖΗΤΩ Η ΕΙΡΗΝΗ!!
ΤΕΛΟΣ
