
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα όμορφο, καταπράσινο δάσος. Eίχε πολλά δέντρα και λουλούδια.
Μια μέρα περνούσε από εκεί ένας κύριος με το αυτοκίνητό του και πέταξε το τσιγάρο του στα ξερά χόρτα. Εκέινα πήραν φωτιά.
Έπειτα πήρε φωτιά όλο το δάσος...
Τότε, ήρθαν οι πυροσβέστες με το πυροσβεστικό όχημα για να σβήσουν τη φωτιά. Δεεν ήταν έυκολονα τη σβήσουν. Προσπαθούσαν 20 ώρες...
Όταν τελικά την έσβησαν, υπήρχε μόνο καπνός και καμμένα δέντρα. Κάποια δέντρα είχαν σπάσει και είχαν πέσει κάτω. Όλα ήταν μαύρα.
Οι άνθρωποι, μεγάλοι και μικροί, αποφάσισαν να φυτέψουν καινούργια δέντρα. Έκαναν, δηλαδή, αναδάσωση. Και φρόντιζαν τα μικρά δέντρα μέχρι να μεγαλώσουν. Το πρωί που τα παιδιά πήγαιναν σχολείο, τα πρόσεχαν οι μεγάλοι. Δεν άφηναν τα πρόβατα να βοσκήσουν στο σημείο που είχαν φυτέψει μέχρι να μεγαλώσουν τα δεντράκια. Μετά από μερικά χρόνια το δάσος είχε ξανά ζωή και ήταν όμορφο!
