οι μαθητές του τμήματος
Αργύρης, Χρήστος, Αναστασία, Εβίτα, Μάρκος ,Αλέξανδρος, Βασίλης ,Βασιλική, Δημήτρης, Δήμητρα, Κατερίνα, Χριστίνα, Γιάννης, Μαρία, Παναγιώτης, Ραφαέλα, Απόστολος, Ερμής.