
Μια φορά κι έναν καιρό σ΄ένα λαγούμι στο δάσος ζούσε ένα λαγουδάκι με την οικογένειά του...
Στο δάσος ζούσαν κι άλλα ζωάκια, οι φίλοι του. Η πασχαλίτσα, η χελώνα, το σκιουράκι και άλλα ζωάκια.
Μόλις ήρθε η Άνοιξη το λαγουδάκι βγήκε από το λαγούμι του για να συναντήσει τους φίλους του.
Ξεκίνησαν να παίζουν στο δάσος, όταν είδαν μπροστά τους ένα καλάθι κόκκινα αβγά.
Αμέσως σκέφτηκαν να ρωτήσουν τη σοφή κουκουβάγια τι είναι αυτά. Πήγαν να τη βρουν στο δέντρο που είχε τη φωλιά της και τάιζε τα μικρά της.
Τους απάντησε ότι τα αβγά αυτά είναι πασχαλινά και οι άνθρωποι τα τσουγκρίζουν το Πάσχα. Εκείνα σκέφτηκαν να κρατήσουν κάποια για να τα τσουγκρίσουν και με τα άλλα να παίξουν τον "κρυμμένο θησαυρό"
Έπαιξαν πάρα πολύ όμορφα και για πολλή ώρα το παιχνίδι, μέχρι που νύχτωσε κι έπρεπε να πάνε σπίτι τους και να κοιμηθούν.
Ήταν μια αξέχαστη μέρα.
Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!
