
This book was created and published on StoryJumper™
©2015 StoryJumper, Inc. All rights reserved.
Publish your own children's book:
www.storyjumper.com






Έτσι ήταν η γη κάποτε!!!



Όμως οι άνθρωποι

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν το νερό με λαθος
τρόπο, μέχρι που η γη ξεράθηκε. Όλες οι
σταγόνες το έβαλαν στα πόδια!!!






Εξατμίστηκαν και δεν ξαναεμφανίστηκαν!!!!!



Συμπυκνώθηκαν, έγιναν σύννεφα αλλά
για εβδομάδες δεν έβρεχε καθόλου!!!!














Τι θα κάνουμε τώρα χωρίς νερό;
Πρέπει να καταναλώνουμε λιγότερο νερό.







Έτσι βλέπετε, ότι
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ οι
άνθρωποι το νερό και για
αυτό έχει στερέψει!!!


















Το καημένο το ψαράκι!!!Αυτό είναι κάτι πολυ μικρό σε σχέση
με αυτό που θα γίνει μετά!!!!!!!!











Πρέπει να λάβουμε δράση!!
Τα παιδιά εξερεύνησαν τον τόπο και ανακάλυψαν ότι
το νερό κάνει ένα κύκλο! Μετά από λίγες μέρες,
είπαν σε όλους τους φίλους τους ότι το νερό έκανε
ένα κύκλο.







Το βράδυ τα παιδια ρώτησαν τα αστέρια
αν όντως το νερό είχε τελειώσει τον
κύκλο του και πως θα έπρεπε να
σταματήσουν να μολύνουν το
περιβάλλον.

Τα παιδιά είπαν στους μεγάλους και στα άλλα
παιδιά τι έπρεπε να κάνουν και όλος ο κόσμος
τήρησε τους κανόνες.







Όλοι ήταν χαρούμενοι!! Μέχρι και τα λουλούδια
χοροπηδούσαν απ' τη χαρά τους.
ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!



