Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Δ2:
Λουκά Κούρτι
Τζόραβαρ Σίνγκ
Ασίς Καούρ
Δημήτρη Σουλολλάρι

Μια μέρα ο Άρης αποφάσισε να πάρει το ποδήλατό του για να κάνει μια βόλτα από το σπίτι του μέχρι το δάσος. Θα ήταν κουραστική η διαδρομή και γι' αυτό πήρε το νερό του και κάτι να έχει να φάει.
Πριν ξεκινήσει, ο Άρης πήγε να φορέσει το κράνος, τα ασφαλιστικά του και να δει αν είναι φουσκωμένα τα λάστιχα.
Αφού τα έλεγξε όλα, φόρεσε τον εξοπλισμό του και βγήκε για την ποδηλατάδα του.
Ξεκίνησε τη βόλτα του αλλά για κακή του τύχη πάτησε μια πέτρα που βρισκόταν στη μέση του δρόμου και έσκασε το λάστιχό του.
Ευτυχώς, φόραγε το κράνος του και τον υπόλοιπο προστατευτικό εξοπλισμό του.
Η ζάντα του στράβωσε και το λάστιχο έφυγε από την θέση του.
Το ποδήλατο έγινε κομματάκια.
Το βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων από μαθητές του Δ`2 κατά τη σχολική χρονιά
2021-2022.
