Αύτη η ιστορία είναι αφιερωμένη στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου για τον πόλεμο του
1940-1944.

Το 1940, έγινε και στην πόλη μας πόλεμος. Ο Σταύρος που ήταν 12 χρονών, έμενε σε μια κατακόμβη και τότε οι γερμανοί μπήκαν μέσα.
Οι γερμανοί με το που μπήκαν στην κατακόμβη σάστησαν με όλους αυτούς τους σταυρούς. Πήραν τον μικρό και τον πήγαν στη φυλακή.


Ο Σταύρος φωνάζει...


...

Μετά από ένα μήνα...
Επειτέλους αποδράσαμε από την φυλακή.





Τ΄έλος!!!!!!!
