Το παραμύθι δεν αποβλέπει σε κερδοσκοπικούς σκοπούς ,αλλά έχει ως κύριο στόχο να αφυπνίσει μικρούς και μεγάλους και να μας κάνει πολίτες με ενσυναίσθηση ,ευαισθησία και αγάπη για την οικογένεια και τους συνανθρώπους μας ... Τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο...
Νίκου Βασιλική Νηπιαγωγός.




















Το παραμύθι δημιουργήθηκε με αφορμή το κρούσμα του Κορονοϊού που εμφανίστηκε σε πολλ΄ές χώρες και δυστυχώς χαρακτηρίστηκε ως η πανδημία του αιώνα μας ...
Ας ευχηθούμε να δοθεί ένα τέλος για να ανθίσει ξανά το χαμόγελο και η ευτυχία σε όλο τον κόσμο!Νίκου Βασιλική Νηπιαγωγός
