


Διαβάσαμε το πόιημα και ζωγραφίσαμε
τι είναι για μας το Πάσχα













Φτιάξαμε Λαζαράκια

















Δημιουργήσαμε με τα χεράκια μας








ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ





ΚΑΙ ....ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ








ΒΑΨΑΜΕ ΑΥΓΑ

































ΒΟΗΘΗΣΑΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ














ΠΑΙΞΑΜΕ !!!!!









Το Μεγάλο Σάββατο κάναμε την πρώτη μας διαδικτυακή συνάντηση.
Δείξαμε τις λαμπάδες μας, παίξαμε με λαχνίσματα του Πάσχα και στο τέλος δώσαμε όλοι τις ευχές μας.
Ήταν μία όμορφη συνάντηση.
Με το καλό και από κοντά!















