Το Πάσχα του 2020
το περάσαμε 'ομορφα'' Μένοντας στο σπίτι..αλλά όλοι μαζί''καταφέραμε να κάνουμε πολλά !Μπορεί να ήταν διαφορετικό αλλά ήταν δημιουργικό!!

πρώτα ακούσαμε ,μάθαμε και ζωγραφίσαμε ''Τι είναι το Πάσχα'' απο το ποίημα της Εύης Κυρίτση Τζιώτη''









φτιάξαμε κουλουράκια, λαζαράκια και τσουρέκια,'οπως απαιτεί το έθιμο!













βάψαμε κόκκινα αυγά









φτιάξαμε πασχαλινές κατασκευές



τραγουδήσαμε τον Λάζαρο



μάθαμε και ζωγραφίσαμε αινίγματα με το Λάμπρο Τσόφλη



ζωγραφίσαμε τα πασχαλινά έθιμα


παιξαμε διαδραστικά παιχνίδια

ακούσαμε και ζωγραφίσαμε το ποίημα Πασχαλιά Πασχαλίτσα


φτιάξαμε λαγούς από κάλτσα







ανταλλάξαμε ευχές διαδικτυακά

Η θεοφανία στέλνει τις ευχές της σε όλους
κι 'αλλες ευχές...
απο τον Αλέξανδρο

Το Πάσχα είναι όλα αυτά
μα απόλα είναι ΑΓΑΠΗ!!!
η Ελένη απαγγέλει το ποιημα
''Τί είναι το Πάσχα''

Ευχαριστώ τα νήπια και τους γονείς τους ,για την υπέροχη συνεργασία τους τις ημέρες του Πάσχα!!
η δασκάλα τους Μαρία Παπαζαφείρη.
