
Hi havia una vegada, una nena que es deia Venta- focs i es dedicava a matar a la gent.
La seva madrastra es preocupava molt d'ella encara que no era la seva mare. Tenia dos germanastres: la Gisela i l'Anastasia.
La Ventafocs va conèixer un príncep que era malvat com ella. Es van casar immediatament.


Hi havien dos amigues que es deien Núria i Mia. La Núria es va torna dolenta i va ajudar a la Ventafocs a matar a la gent del poble.


La Mia es va mantenir bona i va fer tot el possible perquè no la matessin i perquè no matessin a la gent.
El Rei com era tan descuidat que no li importava que la Ventafocs i el príncep es casessin.
De sobte, va aparèixer una fada que va ajudar a la Ventafocs a no ser tant dolenta.
Va aparèixer l'Anastasia i la Gisela i van ajudar a la Mia.



Després es van enfrontar amb la Núria i amb la Ventafocs. Els van dir que no valia la pena fer mal a la gent.



La Ventafocs es va penedir i van ser feliços per sempre. No hi va haver més guerra.
¡ADÉU!
