


Anem, va! Hi ha una casa per fer pocions.
Va, anem! Farem moltes pocions i matarem el rei, la reina i la fada.






Casem-nos!
Si, anem a explicar-ho a les nostres filles.















Està mort! jajajaja




Però, què has fet?



Us tancaré pel vostre bé, i perquè no feu més gamberrades.
Aquí és quan s'acaba el conte, doncs els tanquen a tots i mai de la vida van poder sortir de la presó.







Hem aconseguit empresonar a tota la gent dolenta. Esperem que us hagi agradat aquesta història. Adéu!
FI
