
Hi havia una vegada un rei i una reina que es van casar.


Van passar uns anys i van tenir una filla que es deia Blancaneus. Després van tenir al Max però uns anys més tard, el pare va morir per una enfermetat. Després va aparèixer una bruixa que es deia Ela.




L'Ela volia matar a la família de la reina perquè volia ser la més guapa del regne. La família va anar al bosc i van veure una cabana que era molt petita i la família van picar al timbre i van obrir la porta a 7 nenes











La família li van dir si podien quedar-se una temporada per amagar-se de la Ela, i les set nenes li van fer una trampa a l'Ela per matar-la. Les set nenes van anar al castell amb la família i van ser feliços tots junts.










