
Hi havia una vegada una nena que es deia Ventafocs. Vivia amb les seves germanastres i la seva madrastra.




Les germanastres van marxar de casa enfadades. Les germanastres li van preguntar a la Ventafocs per què no estava enfadada.



La Ventafocs els va respondre això:



Si que hi ha raó, però ens mereixem estar amb la madrastra. Però tú no.
Com que us mereixeu? - va dir la madrastra.
Les germanastres i la Ventafocs es van espantar, i la germanastres li van dir a la madrastra: si que ens ho mereixem.




las germanes enfadades es van anar a la sevas habitacions enfadades pero de repent va sortir una fada dolenta i les va donar uns superpoders de invisvilitat i es van escapar de casa



I amb els seus superpoders es van escapar al poble per veure al príncep.
Quan van arribar al poble, es van trobar al príncep i van voler fer-li una broma al rei.



Li van fer una broma al rei, però el rei va manar al seu patge que les portés a la presó.
Conte explicat, conte acabat.
