
Hi havia una vegada una noia que es deia Ventafocs. Tenia una germana que era una mestra Hokage i es deia Hinata. El seu novio es deia Naruto, el mestre Hokage.



Un dia, en Naruto i la Hinata li van al rei que organitzés una festa.
-El mestre Hokage Naruto m'ha dit que tens que organitzar una festa pel poble. -va dir la Hinata al rei-.
-D'acord, faré la festa. - Va dir el rei-.



La Ventafocs volia anar a la festa, i segur que hi podria anar perquè tenia molts diners, ja que les seva madrastra i les seves germanastres s'havien mort i tot havia quedat per a ella.


A la festa, la Ventafocs va conèixer a un príncep, es van casar, van viure feliços i van menjar anissos .

