A la Martina, a l'Aleix, a l'Isaac, a la Yanira i a l'Erik que són els creadors del conte.

Hi havia una vegada una noia que es deia Atineris i vivia a un palau.Estava molt interessada en l'oceà.
un dia, la seva avia, que era una bruixa i esdeia Aixurb, li va dir que existeia un mon mágic dins l'oceá i l'Atineris li va dir que volia visitar aquell món .
Al dia següent l'Atineris va anar a visitar a l'Axiurb ,i l'Axiurb va fer un encanteri per què convertís en sirena ,però va va sortir malament ,i en
Hi havia una vegada una noia que es deia Atineris i vivia en un palau.
Estava molt interessada en l'oceà. Un dia, la seva cosina que es una bruixa i es diu Axiurb, li va dir que existia un món màgic dins l'oceà i l'Atineris li va dir que volia visitar aquell món.















Al dia següent, l'Atineris va anar a visitar a l'Axiurb, i l'Axiurb va fer un encanteri perquè es convertís en sirena, però va sortir malament i, enlloc de tenir cua de peix, va acabar tenint cames i, al cabell, li van sortir escates.
A més a més, podia respirar sota l'aigua.


D'acord
Hola, cosina m'agradaria ser una sirena
Quan va baixar al fons del mar, es va trobar amb un peix que es deia Xiep.
El peix estava acompanyat d'un cranc anomenat Cnarc.
L'Atineris tenia un germà que es deia Utpen, que va morir perquè va anar a buscar el món màgic, Allobmob, dins l'oceà.




L'Atineris va descobrir que a Allobmob no només hi havia sirenes i trintons, sinó que també hi havia nimfes d'aigua, kelpies...
L'Atineris va decidir quedar-se a viure allà i va ser feliç per sempre més.

Conte contat, conte acabat!







