
La sireneta estava pel carrer i va veure un senyor pobre.
decideix dir-li al senyor si vol anar a la seva casa. El senyor li respon que sí i l'agafa de la mà.
ella el porta al cotxe.


Després, la sireneta el va portar a una cova.
El senyor li va dir quan va entrar a la cova: quina cova més horrorosa!


el que passava és que la sireneta volia al senyor per convertir-lo en un príncep jove i amb molts diners, per després casar-se amb ell.


i, al final, el pare del senyor i la seva dona, que eren els reis de la ciutat, s'assebenten que el seu fill el té una dona gràcies a un peix que havia vist la sireneta segrestant-lo.


desprès, el rei, la ursula, que era la dona del rei i el cranc, que era la mascota del rei, van arribar a la cova, van espiar a la sireneta. Tot seguit, van matar-la i el príncep, els seus pares i el cranc van viure feliços i van menjar anissos.


