
















KEDİ VE ORMAN

Merhaba ben kedi Ewara (Evera). Benim bir sahibim vardı. Ama yeşil bir yerde kayboldum. Burada yemek bulamıyorum. Sadece piknik yapan insanların arta kalan yiyeceklerini yiyebiliyorum. Bazı çocuklar beni eve almak istiyor annesi izin vermeyince üzülüyorum.




Aslında burada birkaç arkadaşım var. Mesela kuş Ubi gibi, sonra köpek Andor var. En azından onlarla eğlenebiliyorum. Ama artık Andor'un bir sahibi var.
Ama beni de almazlarsa Ubi beni evinde yaşatacağını söyledi. Orası bana biraz küçük ama olsun.



Sadece bir gün...
Bir kaplan geldiğini duyduk.
Herkes korkuyla koşuyordu. Ben de dahil.




Koca bir kaplana yem olmak istemiyorduk. Bu yüzden var gücümüzle koşuyorduk.
Yine de Ubi şanslıydı çünkü bir kaplan neden kuş yesin ki?




En azından kaplan bir ceylan yakaladı ve hayvanları kovalamayı bıraktı.
işte bir ölüm korkusundan kaçan 3'lü!,
Birbirimizi taktir etmeye başladık. Çok sevinçliydik.



Ormandaki diğer hayvanlar kan ter içinde kalmış, evlerine doğru gidiyorlardı.
Bizim bir evimiz olmadığı için korunamıyorduk.
Geyik arkadaşımın evinde kalmaya karar verdim. Ubi ve Andor'da benimle geldi.




O akşam rahat bir uyku çektik.
Sabah uyandığımda kafam allak bullak olmuştu.
Biraz daha uyumak istiyordum ama ormanda yapacak işlerim vardı.
Çok kötü hissediyordum. Hasta gibiydim.
Sanırım hasta değildim. Sadece uykulu olabilirdim. Merak ediyordum. Yakınlarda da doktor yoktu. O yüzden içimden '' umarım hasta değilimdir'' diyordum.





Ağaçlardan düşen meyveleri yerken tadı garip gelmişti... Sanki tadı yokmuş gibi olmuştu...
O an hasta olduğumu anladım. Çok korkmuştum. Ölme ihtimalim çok yüksekti.








Birkaç hafta sonra çok mutluydum. Ölmemiştim. Ölmediğim için çok mutluydum. Güzel hissediyordum. Sanırım hastalığım geçmişti. İyi hissediyordum.



Andor ve Ubi ile kovalamaca oynuyorduk ki çalıların arasından bir yılan geliyordu.
Bizi kovalamaya başladı. Bu sefer Ubi'nin şansı düşüktü. Çünkü yılanlar kuşları yiyeceğini herkes biliyordu. Ubi uçabildiği kadar uçtu.








Yılan iyice yaklaşıyordu. Geldi ve beklenmedik bir şey dedi.




arkadaş olalım mı?
Yılanın bu sözünden sonra herkes bakakaldı. Uzun süre hiç kimse konuşmadı. Yılan hala cevabını merakla bekliyordu. Bir şey diyemedik.




Andor atıldı.
Sadece ''Tabii ki!'' diyebildi.
Yılanın gözünün içi gülüyordu.
Kötü bir niyeti olmadığı anlaşılmıştı.
Hoş geldin yeni arkadaşım!







- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE
-
SHARE
-
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) -
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) - DOWNLOAD
- LIKE
- SHARE
- Report
-
BUY
-
LIKE
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS