ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Πέτρος Μ. Παναγιώτης Κ. Μαρίνα Ξ.
Παναγιώτης Π. Στέλλα Ζ.




Το παραμύθι αυτό δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Α΄ τάξης του Δημ. Σχολείου Μελισσοχωρίου, για τα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" στη θεματική ενότητα"Φροντίζω το περιβάλλον".
Ο δάσκαλος της τάξης :Δάτσιος Χρήστος






































Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε κοντά στη Λάρισα, ένα μικρό χωριό που το έλεγαν Μελισσοχώρι! Όμως δεν ήταν και τόσο καθαρό!
Όλοι οι δρόμοι είχαν γεμίσει σκουπίδια και μια άσχημη μυρωδιά σκέπαζε το χωριό.
































Μια μέρα, τα παιδιά της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου συναντήθηκαν στο πάρκο του χωριού για να παίξουν.
Δεν μπόρεσαν, όμως ,να παίξουν, γιατί το πάρκο ήταν γεμάτο σκουπίδια και μύριζε απαίσια!





























Ο Πέτρος , ο Παναγιώτης Κ. , η Μαρίνα , ο Παναγιώτης Π. και η Στέλλα θύμωσαν με αυτό που συνέβαινε στο πάρκο τους.
Έτσι αποφάσισαν να δουν αν το ίδιο συνέβαινε και στο υπόλοιπο χωριό!























Τα παιδιά είδαν ότι το χωριό τους ήταν γεμάτο με απορρίμματα.
Εκεί που περπατούσαν, είδαν μια κυρία να πετάει τα σκουπίδια της.
Τη ρώτησαν γιατί δεν κάνει ανακύκλωση κι εκείνη τους απάντησε ότι δεν ξέρει πώς γίνεται!




























Απορημένοι συνέχισαν την έρευνά τους αλλά παντού έβλεπαν σκουπίδια. Ακόμα και μέσα στο ποτάμι!
Αποφάσισαν να μαζέψουν όλους τους χωριανούς και να τους μιλήσουν. Θα τους πουν για την ανακύκλωση , για το πώς γίνεται και γιατί πρέπει να γίνεται.




































Έτσι, λοιπόν, μια μέρα μαζεύτηκαν στην πλατεία του χωριού όλοι οι χωριανοί για να ακούσουν τα παιδιά.
Τα παιδιά τούς είπαν ότι είχαν μάθει στο σχολείο για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, για την ανακύκλωση και για την προστασία της Γης.





Τους έδειξαν το σήμα της ανακύκλωσης και τι πετάμε στον μπλε κάδο: πλαστικά , γυαλί , αλουμίνιο και λευκοσίδηρο.
Τους είπαν για την κομποστοποίηση , για τους καφέ κάδους και τι ρίχνουμε μέσα για να έχουμε δικό μας λίπασμα.

























Μετά από λίγο καιρό όλα είχαν αλλάξει στο Μελισσοχώρι !
Το χωριό είχε γεμίσει με μπλε , πράσινους και καφέ κάδους.
Είχε εξαφανιστεί εκείνη η απαίσια μυρωδιά και το χωριό είχε γεμίσει με όλων των ειδών τα ζωάκια.

















Τα παιδιά αποφάσισαν να δουν αν όλοι ακολούθησαν τις συμβουλές που τους είχαν δώσει .
Με μεγάλη ευχαρίστηση είδαν ότι όλοι ανακύκλωναν με τον σωστό τρόπο τα σκουπίδια τους και ήταν πολύ χαρούμενοι !
















Επιτέλους , το πάρκο τους ήταν και πάλι καθαρό κι έτοιμο για τρελό παιχνίδι ,γέλια και χαρές !




















Ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους , τα παιδιά πήραν θάρρος και ήταν έτοιμοι για την επόμενη περιπέτειά τους ...
Κι έτσι, έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καθαρότερα !!!

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE(1)
-
COMMENT()
-
SHARE
-
BUY THIS BOOK
(from $4.39+) -
BUY THIS BOOK
(from $4.39+) - DOWNLOAD
- LIKE (1)
- COMMENT ()
- SHARE
- Report
-
BUY
-
LIKE(1)
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!