I dedicate this book to all the directioners ^-^I love you all sisters ♥
A story about one direction (it is written in greek)
Enjoy ♥
This book was created and published on StoryJumper™
©2014 StoryJumper, Inc. All rights reserved.
Publish your own children's book:
www.storyjumper.com



It's not just a
band to me...







Αγαπητό ημερολόγιο..
Σήμερα η κολλητή μου με έβαλε να
ακούσω ένα τραγούδι από ένα
συγκρότημα που της αρέσει εδώ και
ένα χρόνο.. One Direction λέγονται
αν δεν κάνω λάθος. Για να πω την
αλήθεια καλούτσικοι μου φάνηκαν.
Πάντως Δεν το γλυτώνω το πρίξιμο από
την Εύα. Το τραγούδι λεγόταν "What
makes you beautiful" ή κάτι τέτοιο.
Δεν είμαι σίογυρη.. Πάω να το
τσεκάρω και επί την ευκαιρία θα δω
και τα πρόσωπά τους. Τα λέμε σε λίγο
^^


what makes you beautiful


Αγαπητό ημερολόγιο,
οι one direction είναι υ-π-ε-ρ-ο-χ-ο-ι!!!
Μπορεί να μην έχω το ίδιο κόλλημα που έχει η
κολλητή μου μαζί τους αλλά μ'αρέσουν άπειρα
πολύ. Μάλιστα ο αγαπημένος μου είναι ο Λίαμ
και ο Χάρρυ.. αλλά και οι άλλοι είναι το ίδιο
αξιολάτρευτοι!!! Τώρα πια.. μετά από ένα μήνα
που τους άκουσα για πρώτη φορα, ξέρω ΟΛΑ τα
τραγούδια τους και σχεδόν όλα τα facts... ναι...
σωστά το κατάλαβες.. η Εύα με έκανε και μένα
directioner και είμαι πολύ περήφανη γιαυτό :)
Τώρα βλέπω τα video diaries και πραγατικά
τους έχω λατρέψει.. Τα λέμε ;)


Video Diaries :)


Αγαπημένο μου ημερολόγιο..
Έχει περάσει ένας χρόνος. Ένας χρόνος από
τότε που είδα τα video diaries για πρώτη
φορά.. ένας χρόνος από τότε που κατάλαβα
πόσο σημαντικοί είναι για εμένα. Με έχουν
σώσει τόσες πολλές φορές, κι όμως τρώνε πολύ
μεγάλο Hate. Είναι πολλοί οι haters που τους
αντιπαθούν και τους βρίζουν. Έχω μαλώσει
πάρα πολλές φορές με τέτοιους ανθρώπους και
δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν τους
προσβάλουν.. προσβάλουν και εμάς. Έχω γίνει
μέλος και σε μία ομάδα στο facebook και έχω
γνωρίσει πολλές directioners... Πάω να μπω
στο facebook μήπως και βρω και κανένα νέο
τους..

2013 Best song ever =)



Αγαπητό ημερολόγιο...
ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ!!
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ
ΔΩΩΩΩΩΩΩΩ..
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!!
ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗΗΗ
και μαντεψεεε!! θα παω με την Εύα!!!
Σε τρεις μήνες θα δω τα πέντε είδωλλά μου!!
wow!!!!!! δεν το πιστευω :(




Η κοπέλα πήγε όντως στη συναυλία τους στις 23
Ιουλίου... την ίδια ακριβώς μέρα που
δημιουργήθηκε το συγκρότημα πριν 3 χρόνια..
23/7/2010... Μία ημερομηνία που θα μείνει
αξέχαστη στα χρόνια.. Μια ημερομηνία που θα
λέμε και εμείς στα εγγόνια μας... "Πριν από πολύ
καιρό υπήρχαν 5 αγόρια που τραγουδούσαν και
μπορούσαν να μας κάνουν να νιώθουμε όμορφες
μέσα σε 3:21 λεπτά...'' Και έτσι η Αγαθή και η
κολλητή της ήταν ευτυχισμένες και ποτέ δεν
έπαψαν να τους αγαπούν... ενώ ακόμα και μετά
από πάρα πολλά χρόνια ακόμα ηχούσαν οι φωνές
τους στο κεφάλι τους.. ''hi! we are one
direction!! yeah!!''


You've previewed 13 of 20 pages.
To read more:
Click Sign Up (Free)- Full access to our public library
- Save favorite books
- Interact with authors

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE(2)
-
COMMENT()
-
SHARE
-
SAVE
- DOWNLOAD
- LIKE (2)
- COMMENT ()
- SHARE
- SAVE
- Report
-
LIKE(2)
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!