Selam arkadaşlar ben Mina bir gün haksızlık olduğunu fark ettim ve yeni bir maceraya çıktım

Merhaba çocuklar, bir gün düşündüm "ben neden kuşlar gibi uçamıyorum ki" yoksa ben mi beceremiyorum? Aaa doğru ya uçabilirim nasıl mı?Hahahaha bunu bilmiyor musun anlatacağım merak etme ama şak diye okuma ilk önce aile ile paylaş sonra arkadaşlarınla paylaş. Biliyorum çok merak ettin ama olmaz.


Ahhhh acaba ne anlatacak?
Arkadaşlar hayal edebiliriz çok zor değil hadi hepiniz gözlerinizi kapatın, şimdi hazırsak başlayalım ama sadece uçmayı hayal etmeyin yanında yeni maceraya bile başlayabilirsiniz. Hadi bekleme yok bu arada aile ve arkadaşlarınızla ne konuştunuz hadi ben dinlemeye hazırım...
Arkadaşlar dediğim gibi yeni bir maceraya çıkın!!!
KÜÇÜK LULU İLE HİKAYEM
Bir gün akşam yatmadan önce "ama bu haksızlık kuşlar hem havada hem karada o zaman bende uçmalıyım" sonra rüyamda ne göreyim uçuyorum sonra ne yapacağımı bilmediğim için bir kuş ile karşılaştım "hey bakar mısın? Ben uçmayı bilmiyorum havaya çıkar çıkmaz korkudan aşağı iniyorum" dedim.
Ah ne yaptığını sanıyorsun kanadıma çarpıyordun neyse benim adım Lulu hadi çok zaman harcamadan benim sürümü takip edelim atla sırtıma...
1. Görev: Benimle uçup gök yüzüne alışacaksın
2. Görev: Yavaş yavaş gök yüzüne yüksel
3. Görev: Ve sürüyü takip et
eğer bunları yaparsan benimle takla bile atarsın hahahaaa
Aaa baksana Liku geliyor hey Liku bak bu benim arkadaşım "Merhaba ben Mina bir insanım uçmaya yeni başladım" dedim
Aaa selam Lulu bir an sürüden ayrılınca merak ettim neler oluyor, bir sorun varsa çözelim" dedi Liku "düşündüğün için sağ ol ama biz hallettik" dedi Lulu bende araya girdim "aynen öyle, hadi yavaş yavaş görevlere başlayalım" dedim.
Tam başlayacaktık ki "o da ne bir not mu? Evet baksanıza bir not hadi oku Mina.
Not: Hemen aile ağacında toplanın Liku Lulu ve yeni arkadaşımız, çabukk
Tamam, gel Mina sana güzel mi güzel bizzat biz kuşların diktiği ağaç hadi hem oraya giderken 1. Görevi tamamlarız
Geldik mi diye sorup durdum hatta havaya kalkarken bile geldik mi diye sordum ah şapşikler havaya kalktığımızda az kaldı denir mi?
Bu arada bizim ağacımız başka bir şehirde ona çooook önem veriyoruz.
Lulu "hadi bakalım iniş yapıyoruz sıkı tutunun" derken "aaaaahh çabuk aşağı" diye bağırdı Liku "neler oluyor bu kanadının hali ne Lulu?" dedi, bende "ahhh bu önemli bir konu benim kuzenim önceden doktordu az çok bilgim var yanımda sargıda var birazcık tahta lazım
Liku "ımmm tamam tamam al buldum" dedi, ben "tamam sargıyla iki tarafına tutturalım ıh ımm işte, sadece bir süre uçmak yok" dedim.











Bizde Liku'nun yardımı ile aile ağacındaki küçük odaya yatırdık sargılarını çıkardık ve bir veteriner çağırdık Lulu "veteriner mi oda ne? Ben kaç yıldır öyle bir yere gitmedim" dedi, ben "ilahi Lulu sen hiç arkadaşlarının yardımı ile veterinere gitmedin mi?" dedim, Lulu "ben ne zamandır doktor yerine veterinere mi gittim birde veteriner ne demek?" dedi ben "evet, birde veteriner insanları muayene etmez hayvanları muayene eder.
Bir kaç gün sonra "ayyyy sonunda Lulu iyileşti demi Liku" dedim, Liku "bunu söylemek için sabırsızlanıyorum" dedi, birden bir ses duyduk "günaydın kuşlar halkı" demiş Lulu bizde hemen yanına gittik belli ki uyanmış hadi yanına gidelim, Liku " bu aralar en büyük hayali iyileşmekti çok mutlu olacak. Mina Lulu'nun bütün kremleri bitti değil mi? Eğer bitmedi ise biraz daha sürer" dedi, ben "tüm kremleri bitti sorun yok" dedim. Lulu "ne konuşuyorsunuz bu arada" dedi bizde hep bir ağızdan "sen iyileştin" dedik
- Full access to our public library
- Save favorite books
- Interact with authors
Arkadaşlar şunu bilin ki kitap okumak gibi kitap yazmakta çok eğlenceli sizde okumakla kalmayıp kitapta yazın. Kendinize iyi bakın hoşça kalın.


- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
-
SAVE
-
BUY THIS BOOK
(from $4.39+) -
BUY THIS BOOK
(from $4.39+) - DOWNLOAD
- LIKE
- COMMENT ()
- SHARE
- SAVE
- Report
-
BUY
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!