Στο Νηπιαγωγείο μας, καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς επιδιώξαμε και καταφέραμε να εντάξουμε το παιδικό βιβλίο στην καθημερινότητα μας.
Με αφορμή λοιπόν τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, στις 2 του Απρίλη, εμείς ξεκινήσαμε να γιορτάζουμε από την πρώτη του μήνα, ημέρα αφιερωμένη στα αθώα ψέματα. Διαβάσαμε, αφηγηθήκαμε και ζωγραφίσαμε σχετικές ιστορίες, τις κάναμε βιβλίο και σας τις παρουσιάζουμε, αφού όλοι μαζί αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στην δράση φιλαναγνωσίας "Διαβάζουμε Μαζί", μια δράση που οργανώθηκε από την “Κυψέλη”, τη σχολική βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, σε συνεργασία με την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει” του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “Δ.Θεοτοκόπουλος”.
Η νηπιαγωγός και οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου Αραχναίου.
COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!