Hikayemizin kahramanları ormanın ve yeşilin koruyucuları idi. Ormanların korunmasının yeşili korumanın ve doğayla yaşamanın devam ettiğini biliyorlardı. Hayvanları korudular. Ormanların insanlara ve canlılara en önemli yaşam olduğunu söylediler. Canlılar ormanlardaki yuvalarına kavuştu.
Ve o gün sonra çocuklar, ormana her geldiklerinde ağaçlara sevgiyle baktılar. Yere çöp atmadılar, fidanlar diktiler ve hayvanlara zarar verdiler. Ormanın kuş seslerine, şehrin havasına ve renkli çiçeklerle teşekkür etti.
Herkesin yeşilini koruyun, aslında yaşamı koruyun. Çünkü ormanlar varsa kuşlar uçar, hayvanlar yaşar, insanlar mutlu olur.
Böylece kahramanlarımız, “Yeşil Vatanın Küçük Bekçileri” olarak ormanı izlediler devam ettiler. Ve onların hikayeleri, doğayı yedi tüm parça umut oldu.
SENEM BENİCE OLGUN- ÇAMLIVADİ İLKOKULU
COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!