DE SUPER LEUKE JAREN VAN MIJ OP HET PALETEN IK BEN SUPER VER GEKOMEN
DANKJE VOOR ALLES EN JUF ANNELIES
JIJ OOK HEEL ERG BEDANKT!!!!
This book was created and published on StoryJumperâ„¢
©2014 StoryJumper, Inc. All rights reserved.
Publish your own children's book:
www.storyjumper.com



Hallo,
Ik ben Paris Valentijn ik zit 7 jaar op het palet en heb heel
veel geleerd en heb fantastiche vrienden gemaakt! Ik kan
me nog bijna alles herinneren aan vroeger het waren
fantastische jaren nu zit ik in groep 8 het laatste jaar ik ben
best wel zenuwachtig waarom weet ik zelf nog niet eens. Ik
vond het super leuk en heel gezellig van groep 2 tot groep 8
en ik ben heel erg vooruit gegaan door het palet en juf
annelies kan ik naar de KSE en dat is fantastisch! dankje
voor deze fantastische leuke sportieve jaren lees verder en je
komt alles te weten over de 7 jaren van mij op een top
school!


Groep 1 en 2 het jaar dat je nog kon spelen in dat jaar heb ik
veel vrienden ontmoet die ik nooit meer kwijt wil hebben! In
groep 1 en 2 kun je nog spelen en de eerste dingen leren. Deze
kinderen die hier staan gaan nu naar groep 2 of 3 hun gaan
hetzelfde doen als ons ze gaan hun droom vervullen. Maar deze
kinderen weten nu al best veel dus het gaat ze lukken! In die
groep was ik nog aan het spelen maar nu... na school moeten wij
gewoon huiswerk maken of dingen regelen en op de middelbare is
dat nog erger!

Groep 3 en 4 het jaar dat je heel ondeugend wordt ja dat
had ik ook ik heb een paar weken geleden van juf annelies
en debbie nog een verhaaltje en een tekst die erbij hoort
het was zo mooi want dat was van groep 3 en 4 ik had een
verhaaltje en tekening met silvie gemaakt ik kon me niks
meer herinneren maar het is ook niet leesbaar er zitten
zoveel spelling fouten in. maar super mooi om te zien want
silvie is nu ook mijn beste vriendin en het brengt heel veel
herinneringen op.


Groep 5 en 6. Het jaar dat je goed leert en dat je meer
bezig bent met huiswerk maken enovoort. Maar nog
steeds een super leuk jaar dit is ook ene klas dat top
doet dat weet ik zeker


Groep 7 en 8 en leukste jaar! je leert heel veel maar
wel met plezier en met je beste vrienden in groep 7 is
het iets lastiger dat vond ik zelf ook wel groep ik is
namelijk herhalingen. Groep 8 is met 8 personen een
klein klasje maar wel een heel leuk klein klasje! ik ga
ze nooit vergeten want dit was het beste jaar ik weet
zeker dat ik nooit zulke beste vrienden zal ontmoeten
op de KSE
You've previewed 11 of 17 pages.
To read more:
Click Sign Up (Free)- Full access to our public library
- Save favorite books
- Interact with authors

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
-
SAVE
-
BUY THIS BOOK
(from $3.39+) -
BUY THIS BOOK
(from $3.39+) - DOWNLOAD
- LIKE
- COMMENT ()
- SHARE
- SAVE
- Report
-
BUY
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!