YAZAN : BURCU AKOY
RESİMLEYEN:STORYJUMPER
Burcu Akoy
Corona virüsü sebebiyle hayatını kaybeden tüm sağlık çalışanlarına...

TANIŞMA
Soğuk bir gündü. Alice kahraman aramaktan bıkmıştı. Ama sonra birden Batman ismini gördü. Gerçi diğerlerindeki gibi, takma adı Batman olan bir reklam oyuncusu olabilirdi. Ama denemekten zarar gelmez bir deneyeyim, dedi kendi kendine. Aynı anda annesi mutfaktan şöyle bağırdı.
-Alice hadi gel yemek hazır! Ne yapıyorsan yemekten sonra yaparsın.

Batman için tıklayın.
Brrrrr brrrrr brrrr (karşı tarafta telefon çalar)
- Alo siz reklam oyuncusu musunuz?
- Hayır, ben bir süper kahramanım. Peki senin adını öğrenebilir miyim?
- Şey... Ben Alice.
- Alice benden ne istediğini öğrenebilir miyim?
- Ben virüsten tüm dünyayı seninle birlikte kurtarmak istiyorum.
- Tamam. Bunun için senden istediğim tek şey adresin.
- Sihirlere inanır mısın?
- Tabi ki inanırım.
- Peki, ben Harikalar diyarındaki 8. Zencefil köyündeki Elips sokağının 1. evinin 303. katında oturuyorum.
- Tamam, Çarşamba evine gelirim.

O gün Alice erkenden kalktı, dişlerini bir güzel fırçaladı, makyaj yaptı ve üstüne bulabildiği en güzel kıyafetini giydi. Sonra camdan bir tıkırtı sesi geldi. Camda bir de ne görsün, Batman ona bakıyor!Alice buna çok şaşırmış ama madem bu virüsü yarasalar getirdi, yarasalar da götürecek! Batman ve Alice birlikte bir iksir yaptı. Adı da Sovid-18’di. Biliyorum, Covid-19 ismine çok benziyor ama bunu yapmak için biraz zaman lazım.
Çarşamba

-Pazar günü tekrar gelip 1., 2. ve 3. denemeleri yaparız.
-Tamamdır Batman.
PAZAR
Alice tüm malzemeleri hazırladıktan sonra hemen pencereyi açtı ve o anda Batman içeri girdi ve tam iksir düşerken iksiri tutu. İkisi de aynı anda “oh” dedi. Sonra Alice annesine şöyle seslendi.
-Anne bir saniye senin yanına geleceğim. Bana birkaç tane havuç hazırlar mısın?
-Tamam kızım. Havuçların hazır.
-Geldim. Hadi o enfes havuçları alayım.
-Batman geldim. Al işte şimdi gözlükleri takıp havuca Covid-19 koyma zamanı geldi, dedi Alice.
Çuv. Çu!
-Hastalandım. öhö öhö! (havuç konuşuyor.)
-Şimdi iksiri koy.
-Nasıl hissediyorsun?
-Çok daha iyi. (havuç)




- Full access to our public library
- Save favorite books
- Interact with authors

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE(1)
-
COMMENT()
-
SHARE
-
SAVE
-
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) -
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) - DOWNLOAD
- LIKE (1)
- COMMENT ()
- SHARE
- SAVE
- Report
-
BUY
-
LIKE(1)
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!