Biz sorduk, onlar cevapladı

ELEKTRİK OLMASAYSI NE OLURDU?
*Lambalar yanmazdı, karanlıkta kalırdık
*Karanlık olurdu, telefon çalışmazdı
*Hiçbir şey göremezdik, tabletten televizyondan hiçbir şey izleyemezdik
*Televizyon ve internet elektrikli aletler çalışmazdı.
*Televizyon ve ışık açılmazdı
*Elektirikçi çağırırdık
HAYVANLAR OLMASAYDI NE OLURDU? VE SEN AYAKLARINI BİR HAYVANLA DEĞİŞTİREBİLSEYDİN HANGİ HAYVANLA DEĞİŞTİRİRDİN?
*Hiç sevemezdik. Ayaklarımı fille değiştirirdim.
*Kimse evcil hayvan alamazdı. Ayaklarımı çitayla değiştirirdim. Çünkü o çok hızlı.
*Etli yemekler olmazdı, yumurta ve bal olmazdı, kahvaltı yapamazdık.
*Hiç et yiyemezdik. Hiçbir hayvanın ayağını istemezdim. Çünkü onların ayaklarını kesmek istemezdim.
*İstediğimiz zaman kedi sevemezdik.
*Hayvanlar olmasa sevemezdik. Tavuk olmasa yumurta yiyemezdik.
ÇOK BÜYÜK BİR RESİM YAPMAK İSTİYORSUN AMA O KADAR BÜYÜK BİR KAĞIT YOK. RESMİNİ NEREYE YAPARDIN?
*Bütün kitapları birleştirip yapardım.
*Resmimi duvara yapardım
*Büyük bir tahtaya yapardım.
*Duvarlara yapardım.
*Resim yapamazdım.
*Duvara resim çizerdim.
ELLERİN OLMASAYDI NE OLURDU?
*Resim yapamazdım. Hiçbir şey yapamazdım ve yemek yiyemezdim.
*Bir şey yiyemez ellerimi yıkayamazdım.
*Yazamazdım, hiçbir şeyi tutamazdım.
*Her yere dokunamazdım.
*Su alamazdım, Çatalı tutamazdım.
*Bir şey tutamazdım.
AĞAÇLAR OLMASAYDI NE OLURDU?PEKİ SEN EĞLENCELİ BİR AĞAÇ OLSAYDIN NASIL BİR AĞAÇ OLURDUN?
*Ağaçlar olmasa elma yiyemezdik. Elma ağacı olmak isterdim.
*Hiç meyve toplayamazdık, kiraz ağacı olmak isterdim.
*Doğamız ağaçsız kalırdı, çilek ağacı olmak isterdim.
*Her yer yeşil olmazdı, yapraklar dökülmezdi.
*Elmasız kirazsız kalırdım ağlardım.
*Sobayı yakamazdık, kağıt üretemezdik.
*Peçete olmazdı, burnumuzu silemezdik. Limon ağacı olmak isterdim.
RENKLER OLMASAYDI DÜNYA NASIL BİR YER OLURDU?
*Dünya kötü olurdu.
* Dünya boş olurdu.
*Siyah-beyaz bir ülke olurdu.
*Eğlencesiz ve boyasız olurdu, ağlardım.
*Dümdüz dünya olurdu, ben beyaz dünya sevmem.
*Sıkıcı olurdu sevmezdim.
TRAFİK IŞIKLARI OLMASAYDI NE OLURDU?
*Herkes ne yaptığını bilmez, kazalar olurdu.
*Arabalar nereye gideceğini bilemezler.
*Kazalar olurdu.
*Arabaların ne zaman geçeceğini bilemezdik.
*Karşı kaldırıma ne zaman geçeceğimizi bilemezdik.
*Arabalar trafik ışıkları olmayınca çok uzun bekleyebilir.
*Arabalar birbirine çarpardı ve gidemezdi.
ÖĞRETMENLER OLMASAYDINE OLURDU?
*Hiçbir şey öğrenemezdik.
*Öğrenemezdik, okuyup yazamazdık.
*Sayıları öğrenemezdik.
*Bilgileri öğrenemezdik.
*Öğretmenler bize her şeyi öğretir.
*Bize ders öğretemezdi.
BİLİM İNSANLARI OLMASAYDI NE OLURDU? VE SEN BİR BİLİM İNSANI OLSAYDIN NE İCAT EDERDİN?
*Kaybolurduk. Robotlar yapardım.
*Bilmediğimiz şeyler yapardık.
*Bilgimiz olmazdı, ne olduğunu bilemezdik.
*Arabalar, tablet falan olmazdı. Çocukları mutlu edecek oyuncaklar tasarlardım.
*Robotlar yapardım.
*Evler yıkılınca bize yardım edemezlerdi, yıkılmayan evler icat etmek isterdim.
ANNEN VE BABAN SENİN ÇOCUĞUN OLSAYDI ONLARA NE SÖYLEMEK İSTERDİN?
*Uslu dur, kavga etmeyin, paylaşın her şeyi.
*Sizi çok seviyorum.
*Üzgünüm yağmur yağıyor, dışarı çıkmak yok.
*Çocuklar oturun şöyle.
*Yavrularım oyuncaklarınızı toplayın.
*Size kek yapayım mı? balkaymağım
*Bensiz dışarı çıkmayın.

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
-
BUY THIS BOOK
(from $3.99+) -
BUY THIS BOOK
(from $3.99+) - DOWNLOAD
- LIKE
- COMMENT ()
- SHARE
- REMIX
- Report
-
BUY
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!