Düşün ve İfade Et

ELEKTRİK OLMASAYDI NE OLURDU?
1.Işıklar açılıp yanmazdı.
2.Karanlıkta kalırdık.
3.Işık olmazdı,İnternete bağlanamazdık
4.Çizgi film izleyemezdik.
5.Elektrikçi çağırırdık.
6.Karanlık olurdu sizi göremezdim.
7.Lamba alırdık.
8.Işık yapardık.
9.Uyuyamazdık ,korkardık.
10.Örümcek ağından korkardık.
11.Yıldız ışıklarım bozulurdu,arabam bozulurdu,karanlık olurdu.
12.Gece olurdu.Işık kaçardı.
HAYVANLAR OLMASAYDI NE OLURDU?VEE SEN AYAKLARINI BİR HAYVANLA DEĞİŞTİREBİLSEYDİN HANGİ HAYVANLA DEĞİŞTİRİDİN?
1.Onları sevemezdik(Kedi ayağı ile değişirdim çünkü daha yumuşak)
2.Onları sevemezdik.Ayağımı Eşek ayağı ile değiştirirdim.
3.Hayvanları sevemezdim.Filin ayakları ile değiştirirdim çünkü çok büyük.
4.İneklerden süt alamazdık.Fille ayaklarımı değiştiririm.
5.İnsanlar olurdu,Tavşan ayakları ile değiştirirdim çok minikler çünkü.
6.Hayvanları arardım.
7.Hayvanları sevemezdik.İnekle ayaklarımı değiştirirdim.
8.Onları besleyemezdik.Civciv ile ayaklarımı değiştirmek isterdim.
9.Ağlardım çok seviyorum onları.Penguenle ayaklarımı değiştirmek isterdim.
10.Üzülürdüm.Atlarla değiştirirdim.
11.Çevremiz boş kalırdı.Ayaklarımı ayı ayağı ile değiştirmek isterdim.
ÇOK BÜYÜK BİR RESİM YAPMAK İSTİYORSUN AMA O KADAR BÜYÜK BİR RESİM KAĞIDI YOK.RESMİNİ NEREYE YAPARDIN ?
1.Duvara resim yapardım.Çünkü duvar büyük
2.Büyük bir tahtaya resim yapardım.
3.Yere yapardım.
4.Duvarlara resim yapardım.
5.Bulutlara yapardım.
6.Koltuğa yapardım.
ELLERİN OLMASAYDI NE OLURDU ?
1.Kedileri sevemezdim,kaydırağa çıkamazdım,su içemezdim,resim yapamazdım.
2.oyuncaklarla oynayamazdım,resim yapamaz,bulaşık yıkayamazdım.
3.Boya yapamazdım.
4.Tacımı takamazdım,ayakabımı ve elbisemi giyemezdim.
5.Hiç bir şeyi tutamaz ve onları alamazdık.
6.Telefonu tutamazdım.
7.Dişlerimi fırçalayamazdım.
8.Yemek yiyemezdim.
AĞAÇLAR OLMASAYDI NE OLURDU ?SEN EĞLENCELİ BİR AĞAÇ OLSAYDIN NASIL BİR AĞAÇ OLURDUN ?
1.Elmalar büyüyemezdi,Zürafalar yaprak yiyemezdi.Büyük ağaç olurdum.
2.Sonbahar gelmezdi.Rengarenk bir ağaç olurdum.
3.Elma toplayamazdık.
4.Elma ,armut toplayamazdım.Ben şeker ağacı olmak isterdim.
5.Kuşlar konacak bir yer bulamazdı.
6.Ona su dökemezdim.Küçük ağaç olurdum.
7.Dünya çok kötü olurdu.Kocaman bir ağaç olurdum.
8.Meyve olmazdı.Elma ağacı olmak isterdim.
9.Rengarenk çiçekli bir ağaç olurdum.
10.Yapıştırıcımızla ağaçları yapıştırırdık.Komik bir ağaç olurdum.
11.Topraklar kayardı.Canavar ağacı olurdum.
RENKLER OLMASAYDI DÜNYA NASIL BİR YER OLURDU ?
1.Görünmez olurduk
2.Çok sıkıcı olurdu herşey.
3.Dünya olmazdı.
4.Boya yapamazdım.
5.Gökkuşağı olmazdı.
6.Resim yapamazdık.
7.Hiçbirşey göremezdik.
8.Siyah beyaz olurdu herşey.
TRAFİK IŞIKLARI OLMASAYDI NE OLURDU?
1.Arabalar geçemezdi,Sabırlı olmadıkları için kaza yaparlardı.
2.Arabalar kaza yapar,insanlara çarpardı.
3.Ozaman arabalar geçemezdi
4.Karşıya geçemezdik.
5.Polisler kızardı.
6.Arabamıza çarparlardı.
7.Arabalar çarpışırdı.
8.Arabalar bip bip korna çalardı.
9.Arabalar hangi yola gideceğini bilemezdi.
ÖĞRETMENLER OLMASAYDI NE OLURDU?SEN NASIL BİR ÖĞRETMEN OLURDUN?
1.Fidan öğretman olmasaydı bişey öğrenemezdim.Ben onlara ders anlatırdım.
2.Bize hiçbirşey öğretemezlerdi.Çok güzel bir öğretmen olurdum.
3.Sayıları öğrenemzdik.Çocuklara birşeylere öğretir ve onlarla çok oyun oynardım.
4.Arkadaşlarım ve okul olmazdı.
5.Derslerimizi yapamazdık.Fidan Öğretmen gibi olmak isterdim.
6.Arkadaşlarımızla sınıfta tek başımıza kalırdık.
7.Ödevimi yapamazdım.Sevimli bir öğretmen olurdum.
8.Bize etkinlikler ,oyunlar öğreten olmazdı.Mine teyzem gibi bir öğretmen olmak isterdim.
9.Ders yapamazdım üzülürdüm.Kocaman bir öğretmen olurdum.
10.Sinirli bir öğretmen olurdum.
BİLİM İNSANLARI OLMASAYDI NE OLURDU ? SEN BİR BİLİM İNSANI OLSAYDIN NE İCAT EDERDİN?
1.İlaç içemezdik.Büyük bir kaydırak icat ederdim.
2.Işık olmazd.Bilim insanı olsam Kurabiye icat ederdim.(Rüya Kurabiyesi)
3.Hiç bir şey olmazdı.Dans eden bir robot yapardım.
4.Deneyler yapılmazdı.Pembe bir uçak icat etmek isterdim.
5.Ev icat etmek isterdim.
6.Mor saçları olan insan yapardım.
7.Kolumu icat ederdim.Kalem olur yazı yazar bebekleri gezdirirdim.
8.Televizyon olmazdı,Kocaman traktör icat ederdim.
ANNEN VE BABAN SENİN ÇOCUĞUN OLSAYDI ONLARA NE SÖYLEMEK İSTERDİN ?
1.Onları severdim.Birşey söylemez Ders yaptırırdım.
2.Evi toplayalım,Oyuncakları toplayalım derdim.
3.Koltukta zıplamayın ve evi dağıtmayın derdim.
4.siz benim çocuğum olmayın ,ben sizin çocuğunuzum çünkü.
5.Oğlum ve kızım sizi çok seviyorum derdim.
6.Yemek yiyin derdim.
7.Şaka yapma anne olmaz öyle şey.
8.Kızardım.
9.Gökkuşağım ,pamuk prensesim derdim.
10.Kızım kızım yemek saati derdim.
11.Size çikolata verirdim.
12.Bir ninni söylerdim.Annem hadi banyo yapalım derdim.Babanla markete git derdim.
13.Sizi çok sevdiğimi söylerdim.

- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
-
BUY THIS BOOK
(from $4.99+) -
BUY THIS BOOK
(from $4.99+) - DOWNLOAD
- LIKE
- COMMENT ()
- SHARE
- Report
-
BUY
-
LIKE
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!