Gerek doğuştan gerek ise sonradan insanların normal insanlardan ayrılmasına yada farklılaşmasına engel denir. Kimse engelli olmayı bilerek seçmedi ama bazı insanların engelli oldukları için dışlandığını görebiliyoruz. Toplu taşımada bazı engellilerin arabaya alınmadığını biliyoruz. Onlar için de çeşitli aktiviteler düzenlenmesi gerektiğini , onlara hayatın kolayaştırılması konusunda çaba harcanmalıdır. Gerek devletin gerek ise halkın onlara yardım etmeleri gerekiyor. Türkiye'nin engelliler konusunda diğer gelişmiş ülkelerin bazılarına göre daha çok proje yaptığı ve geliştirdiği biliniyor ama yine yeterli bulmuyorum. Dediğim gibi onlar engelli olmayı seçmedi. Bu yüzden kendimizi onların yerine koymalı ve onları dışlamamalıyız , elimizden geldiğince yardım etmeliyiz. Her evden çıkışınızda eve döndüğümde engelli olabilirim bilincini bilerek çıkarsanız diğer engellileri anlar onlara içtenlikle yardım edersiniz. unutmayın HER ENGELSİZ BİR ENGELLİ ADAYIDIR...
COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!