1. Team : voice- head of teamZehra Türkoğlu Kuba
0&1 story_Berat Deniz OKŞAR 0&1 picture- Stavroula Nikoletsea
2&3 story_Elif bayındır 2&3 picture_Güler yılmaz
2. Team: Voice- head of team -Sibel Berik
4&5 story-Sibel Ekener 4&5 picture- Evangalia thessaloniki
6&7 story- Birsen Karaarslan 6&7 picture-Gülsüm resim
3. Team : Voice-head of team- Ayşe Gülay Özdemir
8&9 story - Tülin ÖZDEMİR 8&9 picture - Anna Chara Tenente
10 & all numbers picture- Panagiota Katsou 0&all numbers story -Berat Deniz OKŞAR

Sayıların bir arada yaşadığı güzel bir ülkede üzgün bir sıfır sayısı varmış.Sıfır sayısı hiç arkadaşının olmadığını düşünüyor ve bunun için çok üzülüyormuş.Birgün arkadaşbulmak için oyun parkına gitmiş.Oyun parkında bir sayısı ile karşılaşmış.Bir sayısı "Benimle oynar mısın?" diye sormuş.


Sıfır Bir ile oynamak istiyormuş ama gözü İki ve Üç'ün oynadığı top oyunundaymış. Sonra Bir sayısına :
-Bizde İki ve Üç sayısı ile oynayalım mı? demiş
Sıfır ve Bir sayısının uzaktan baktığını gören Üç sayısı:
-Arkadaşlar, gelin isterseniz birlikte oynayalım demiş.




Sıfır ve bir sayısı üç sayısının teklifinden çok mutlu olmuşlar ve koşarak iki ve üç sayısının yanına gitmişler. Tam bu sırada bir sayısı yere düşmüş ve yanlarından geçen dört ve beş kardeşler hemen yardıma koşmuşlar, canı acıyan bir sayısı dört ve beş kardeşlere teşekkür etmiş ve kendini iyi hissettiğini söylemiş.






Sıfır, Bir , İki, Üç, Dört ve Beş o güzel parkta top oynamaya başlamışlar. Sayıları arttıkça oyun daha da eğlenceli olmuş. O sırada parka iki yakın dost olan Altı ve Yedi'de gelmiş. Altı ve Yedi'nin ellerinde bir sepet dolusu kırmızı elma varmış. Altı elmasını alıp tam yiyeceği sırada,
Yedi arkadaşına dönüp:
-Çok elmamız var. buradaki arkadaşlarımıza da ikram edelim hem tanışırız hem de paylaşmış oluruz dedi. Diğer sayılara kendilerini tanıtıp, elma ikram ettiler. 0,1,2,3,4,5,6 ve 7 elmalarını yedikten sonra saklambaş oynamaya karar verdiler.








Sıfır, Bir, İki,Üç,Dört ve Beş o güzel parkta top oynamaya başlamışlar.Sayıları artıkça oyun daha eğlenceli olmuş.O sırada parka iki yakın dost olan Altı ve Yedi'de gelmiş. Altı ve Yedi'nin ellerinde bir sepet dolusu kırmızı elma varmış.Altı elmasını alıp tam yiyeceği sırada , Yedi arkadaşına dönüp "Çok elmamız var.Buradaki arkadaşlara da ikram edelim mi?"
demiş.









Sıfır sayısı artık üzgün değilmiş.Çünkü onun birçok arkdaşı olmuş.Hepsi yardımlaşmayı seven ve birbirleriyle güzel dostluklar kuran sayılarmış.Bundan sonra bu güzel ülkede her yıl arkadaşlık günü kutlaması yapılmaya başlanmış.Hadi şimdi sizlerde yakın arkadaşlarınız ile sarılın...












- < BEGINNING
- END >
-
DOWNLOAD
-
LIKE(2)
-
COMMENT()
-
SHARE
-
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) -
BUY THIS BOOK
(from $2.99+) - DOWNLOAD
- LIKE (2)
- COMMENT ()
- SHARE
- Report
-
BUY
-
LIKE(2)
-
COMMENT()
-
SHARE
- Excessive Violence
- Harassment
- Offensive Pictures
- Spelling & Grammar Errors
- Unfinished
- Other Problem

COMMENTS
Click 'X' to report any negative comments. Thanks!